Гугл

субота, 16 січня 2016 р.

Пропозиції до плану зонування території "Либідська"

З 25 грудня 2015 року до 15 березня 2016 року* триватиме процедура розгляду та врахування пропозицій громадськості до проекту Зонінгу центральної планувальної зони міста Києва. До Департаменту містобудування та архітектури можна подати свої пропозиції та зауваження до проекту зонування центральної частини території Києва.

Плани зонування

Пропозиції необхідно надіслати до Департаменту містобудування та архітектури за адресою: 01001, м. Київ. вул. Хрещатик, 32, або записати їх в журналі реєстрації пропозицій, який знаходиться в фойє колонної зали Київської міської ради (вул. Хрещатик, 36, 2 поверх).  

* продовжили.


Натиснути, щоб збільшити зображення

Мої пропозиції до плану зонування території планувального утворення 1.1.008 “Либідська”.

Віднести до цінної історичної фонової забудови наступні будинки: 

вул. Лабораторна, 11
З незрозумілих причин сусідній будинок (№ 9Б) віднесено до цінної історичної фонової забудови, а цей ні, хоча він нічим не гірший від нього і так само має історичну цінність.


вул. Велика Васильківська, 57/3
Київський планетарій - найбільший планетарій в Україні, заслуговую на те, щоб його віднесли до цінної історичної фонової забудови.


вул. Велика Васильківська, 65
Будинок споруджено в стилі радянського ретроспективізму. Будинок - цікавий зразок ретроспективного напряму радянської архітектури передвоєнних та перших повоєнних років. З незрозумілих причин сусідній будинок (№ 63) віднесено до цінної історичної фонової забудови, а цей ні, хоча він нічим не гірший від нього і так само має історичну цінність.


З незрозумілих причин сусідній будинок (№ 98) віднесено до цінної історичної фонової забудови, а цей ні, хоча він заслуговує на статус объекта культурної спадщини. Будинок колишньої четвертої чоловічої гімназії, збудований в 1897-98 рр. за проектом архітектора Миколи Чекмарьова. Будинок – цінний зразок громадської споруди у стилі історизм.
У цьому будинку працювали відомі діячі науки і культури: викладач історії Ківлицький Євген Олександрович (1861-1921) – історик, педагог, громадський діяч, бібліограф, бібліотекознавець, редактор журналу «Киевская старина» (1889-93), викладач російської мови Левицький Орест Іванович (1849-1922) - історик, правознавець, археограф, етнограф, письменник, літературознавець, один із засновників і акад. УАН (з 1918), віце-президент УАН- ВУАН (1919-22), президент ВУАН (1922), директор Стороженко Микола Володимирович (1862-1942) - історик, педагог, громадський діяч.
Учнями гімназії були відомі діячі культури.
1900 – 04 — Вертинський Олександр Миколайович (1889-1957) — співак, актор, поет і композитор. Навчався спочатку у Першій гімназії, де закінчив підготовчий клас. Важке дитинство без батьків спричинило складності у навчанні (виключений з п'ятого класу).
1909 – 12 — Івашкевич Ярослав (1894—1980) — майбутній класик польської літератури. Після гімназії закінчив Університет св. Володимира (1918) і виїхав з Києва. Тепер ім'я письменника носить одна з київських вулиць.
1910 – 19 — Кричевський Василь Васильович (1901-78) — живописець, художник кіно, випускник Київського художнього інституту (1923). Син архітектора і художника В. Кричевського. Емігрував, помер у США.
1908 – 17 — Кричевський Микола Васильович (1898-1961) — живописець художник театру, графік. Емігрував, помер у Парижі (Франція).


вул. Велика Васильківська, 102, літера “У” (колишній дитячий садок)
З незрозумілих причин колишній дитячий садок не віднесено до цінної історичної фонової забудови, в той час аналогічний колишній дитячий садок (вул. Велика Васильківська, 81А), який зараз використовує Окружний адміністративний суд міста Києва, віднесено до цінної історичної фонової забудови. Зараз вирішується питання про відновлення цільового призначення цього колишнього дитсадка.

вул. Івана Федорова, 28

вул. Казимира Малевича (Боженка), 24
вул. Казимира Малевича (Боженка), 31

вул. Антоновича, 62
З незрозумілих причин сусідній будинок (вул. Федорова Івана, 16) віднесено до цінної історичної фонової забудови, а цей ні, хоча він нічим не гірший від нього і так само має історичну цінність.


вул. Антоновича, 105
З незрозумілих причин будинок по вул. Антоновича, 105 не віднесено до цінної історичної фонової забудови. 


вул. Антоновича, 107
З незрозумілих причин будинок по вул. Антоновича, 107 не віднесено до цінної історичної фонової забудови. В цьому будинку проживав письменники П. Тичина, також у цьому будинку, що належав І. Носову, влаштовував домашні спектаклі композитор М. Лисенко.


Територію, де раніше стояв будинок з меморіальною квартирою-музеєм Ульянових (№ 12), пропоную надати статус озелененої території загального користування Р2.




Послідовники


Додатки:
  1. Плани зонування http://kievgenplan.grad.gov.ua/uk/plan-zonirovaniya
  2. Громадські слухання проекту Плану зонування території (Зонінгу) центральної планувальної зони міста Києва 



середа, 6 січня 2016 р.

Нові державні органи

Національне антикорупційне бюро України (НАБУ)
Національне антикорупційне бюро є державним правоохоронним органом, на який покладається попередження, виявлення, припинення, розслідування та розкриття корупційних правопорушень, віднесених до його підслідності, а також запобігання вчиненню нових.

Завданням Національного бюро є протидія кримінальним корупційним правопорушенням, які вчинені вищими посадовими особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та становлять загрозу національній безпеці.



Спеціалізована антикорупційна прокуратура (САП)
Спеціалізована антикорупційна прокуратура — в Україні — самостійний структурний підрозділ Генеральної прокуратури України, на який покладається:
  • здійснення нагляду за додержанням законів під час проведення оперативно-розшукової діяльності досудового розслідування Національним антикорупційним бюро України;
  • підтримання державного обвинувачення у відповідних провадженнях;
  • представництво інтересів громадянина або держави в суді у випадках, передбачених законом і пов'язаних із корупційними або пов'язаними з корупцією правопорушеннями.

Генеральна інспекція внутрішніх розслідувань і безпеки (ГІВРБ)
Генеральна інспекція створена на правах департаменту ГПУ. Завданням Генеральної інспекції є подолання корупції, очищенням, боротьбою зі злочинністю всередині прокуратури.


Державне бюро розслідувань (ДБР) (ще не створено)
Державне бюро є центральним органом виконавчої влади, що здійснює правоохоронну діяльність з метою запобігання, виявлення, припинення, розкриття та розслідування:
  1. злочинів, пов’язаних з діяльністю організованих груп та злочинних організацій;
  2.  випадків катування та інших злочинів, пов’язаних з жорстоким, нелюдським або таким, що принижує гідність, поводженням або покаранням, вчинених працівниками правоохоронних органів;
  3. особливо тяжких насильницьких злочинів, за які Кримінальним кодексом України передбачено покарання у виді довічного позбавлення волі;
  4. військових злочинів;
  5. злочинів, вчинених службовими особами, які займають особливо відповідальне становище відповідно до частини першої статті 9 Закону України «Про державну службу», особами, посади яких віднесено до першої - третьої категорій посад державної служби, суддями та працівниками правоохоронних органів (крім випадків, коли ці злочини віднесено до підслідності детективів Національного антикорупційного бюро України);
  6. злочинів, вчинених службовими особами Національного антикорупційного бюро України, прокурорами Спеціалізованої антикорупційної прокуратури (крім випадків, коли досудове розслідування цих злочинів віднесено до підслідності детективів підрозділу внутрішнього контролю Національного антикорупційного бюро України).


Національне агентство з питань запобігання корупції (НАПЗК)
Центральний орган виконавчої влади України зі спеціальним статусом, який забезпечує формування та реалізацію антикорупційної політики.

Національне агентство виконує такі функції:

1. проведення аналізу:
- стану запобігання та протидії корупції в Україні, діяльності державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування у сфері запобігання та протидії корупції;
- статистичних даних, результатів досліджень та іншої інформації стосовно ситуації щодо корупції;
2. розроблення проектів Антикорупційної стратегії та державної програми з її виконання, здійснення моніторингу, координації та оцінки ефективності виконання Антикорупційної стратегії;
3. підготовка та подання в установленому законом порядку до Кабінету Міністрів України проекту національної доповіді щодо реалізації засад антикорупційної політики;
4. підготовка пропозицій щодо формування та реалізації антикорупційної політики, розроблення проектів нормативно-правових актів з цих питань;
5. організація проведення досліджень з питань вивчення ситуації щодо корупції;
6. здійснення моніторингу та контролю за виконанням актів законодавства з питань етичної поведінки, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та прирівняних до них осіб;
7. координація та надання методичної допомоги щодо виявлення державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування корупціогенних ризиків у своїй діяльності та реалізації ними заходів щодо їх усунення, в тому числі підготовки та виконання антикорупційних програм;
8. здійснення контролю та перевірки декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, зберігання та оприлюднення таких декларацій, проведення моніторингу способу життя осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
9. забезпечення ведення Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення;
10. затвердження правил етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;
11. координація в межах компетенції, методичне забезпечення та здійснення аналізу ефективності діяльності уповноважених підрозділів (уповноважених осіб) з питань запобігання та виявлення корупції;
12. погодження антикорупційних програм державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, розробка типової антикорупційної програми юридичної особи;
13. внесення керівникам державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, в яких передбачена наявність уповноважених підрозділів (уповноважених осіб) з питань запобігання та виявлення корупції, подань щодо призначення керівників уповноважених підрозділів (уповноважених осіб);
14. здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв'язку з таким інформуванням;
15. організація підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації з питань, пов'язаних із запобіганням корупції, працівників державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, посадових осіб місцевого самоврядування;
16. надання роз'яснень, методичної та консультаційної допомоги з питань застосування актів законодавства з питань етичної поведінки, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та прирівняних до них осіб;
17. інформування громадськості про здійснювані заходи щодо запобігання корупції, реалізація заходів, спрямованих на формування у свідомості громадян негативного ставлення до корупції;
18. залучення громадськості до формування, реалізації та моніторингу антикорупційної політики;
19. координація виконання міжнародних зобов'язань у сфері формування та реалізації антикорупційної політики, співпраця з державними органами, неурядовими організаціями іноземних держав та міжнародними організаціями в межах своєї компетенції;
20. обмін інформацією з компетентними органами та іноземних держав та міжнародними організаціями;
21. інші повноваження, визначені законом.


Національне агентство з питань виявлення, розшуку та управління активами, отриманими від корупційних та інших злочинів (ще не створено)
Національне агентство є центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, та/або з управління активами, на які накладено арешт або які конфісковано у кримінальному провадженні.

Національне агентство виконує такі функції:
  1. проведення аналізу статистичних даних, результатів досліджень та іншої інформації про виявлення, розшук та управління активами;
  2. підготовка пропозицій щодо формування та реалізації державної політики у сфері виявлення, розшуку та управління активами, розроблення проектів нормативно-правових актів з цих питань;
  3. здійснення заходів з виявлення, розшуку, проведення оцінки активів за зверненням слідчого, детектива, прокурора, суду (слідчого судді);
  4. організація здійснення заходів, пов’язаних з проведенням оцінки, веденням обліку та управлінням активами;
  5. формування та ведення Єдиного державного реєстру активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні;
  6. здійснення співробітництва з органами іноземних держав, до компетенції яких належать питання щодо виявлення, розшуку та управління активами, іншими компетентними органами іноземних держав, відповідними міжнародними організаціями;
  7. участь у забезпеченні представництва прав та інтересів України у закордонних юрисдикційних органах у справах, пов’язаних з поверненням в Україну активів, одержаних від корупційних та інших злочинів;
  8. надання роз’яснень, методичної та консультаційної допомоги слідчим, детективам, прокурорам та суддям з питань, пов’язаних з виявленням, розшуком, проведенням оцінки та управлінням активами;
  9. інші функції, визначені законом.


Урядовий уповноважений з питань антикорупційної політики
Урядовий уповноважений є посадовою особою, на яку покладається виконання завдань щодо формування та забезпечення реалізації державної антикорупційної політики в органах виконавчої влади.


неділя, 22 листопада 2015 р.

Охендовский тонко умножил Шкиряка на ноль - шедевр

Бляхер и его диплом

В середине октября 2015 года интернет-СМИ распространили информацию о том, что Генеральная прокуратура Украины проводит досудебное расследование по фактам подделки диплома серии ЛТ ВЕ номер 503758 от 30.06.2000 об окончании Киевского национального экономического университета (в настоящее время, «КНЭУ им. В. Гетьмана») и использования указанного заведомо поддельного документа лицом, которое на сегодня является народным депутатом Украины VIII созыва. 



Интернет-СМИ ссылаются на постановления Печерского районного суда Украины об изъятии документов в рамках уголовного производства №42015000000000972 от 27.05.2015: в Аппарате Верховной Рады Украины, в Центральной избирательной комиссии, в Институте последипломного образования Киевского национального университета им. Тараса Шевченко. В этих постановлениях не названо имя подозреваемого, однако СМИ утверждают, что речь идет о народном депутате Украины VIII созыва (Бляхере) Березе Бориславе Ефимовиче. С февраля по декабрь 2014 года он был главой информационного отдела «Правого сектора», а потом был избран в народные депутаты Украины. 

На сегодняшний момент этот депутат получает второе высшее образование в Институте последипломного образования Киевского национального университета им. Тараса Шевченко. 

На прямые обвинения в том, что у него фальшивый диплом специалиста с отличием по специальности «Экономика предприятия», он говорит, что это неправда, хотя до сих пор так и не продемонстрировал свой диплом.

Из предвыборной агитации

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/48138655

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/45293329

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/50362169






субота, 21 листопада 2015 р.

Сказка о детском садике

Сказка о детском садике

Жил себе в Киеве коммунальный детский садик № 137. И находился он в хорошем месте. А то место приглянулось бизнесменам янтарного бизнеса. И решили они его отобрать у города, чтобы на его месте построить многоквартирный жилой дом и заработать много денег. И заключили они фиктивный договор о сотрудничестве с районным управлением образования и заручились поддержкой тогдашнего мэра Омельченко, и ликвидировал он детский садик, а уже при Черновецком получили землю в аренду на 5 лет, да только прошел срок, а дом не построили.

А ведь самое интересное, что в свое время Омеля бил себя в грудь, что ни один садик не будет уничтожен, да соврал он, видать янтарные деньги совесть задобрили.




Земельный участок, где находится здание детского садика

Аренда земли

О ликвидации детского садика

О передачи участка

Частное предприятие центр "Паритет" сменило название на "Амбра Симха"
По номерам телефонов ЧП "Амбра Симха" видно, чем занимается владелец фирмы



Еще немного фотографий здания бывшего детского садика.
















Решение 2017 года об аренде земельного участка на 25 лет 





пʼятниця, 6 листопада 2015 р.

неділя, 11 жовтня 2015 р.

Штамп и интеллектуальная собственность

Недавно адвокат Игорь Головань пожаловался, что на веб-сайте Совета адвокатов Киевской области обнаружил свой штамп «Адвокатская тайна», который был разработан его адвокатским объединением. По его мнению, такие действия коллег свидетельствуют о неуважении к его интеллектуальным правам. 

Через некоторое время пресс-служба Совета адвокатов Киевской области принесла адвокату свои извинения.

Возникает вопрос, может ли штамп быть объектом интеллектуальной собственности? Является ли нарушением использование штампа «Адвокатская тайна» без разрешения его автора?


Сам по себе штамп вполне может содержать объекты интеллектуальной собственности. Например, на штамп может быть нанесен авторский рисунок, коммерческое наименование или изображение торговой марки. Соответственно, штамп может содержать объекты авторского права, права на торговую марку, на коммерческое наименование. Штамп также может иметь оригинальную форму и быть промышленным образцом, а механизм автоматического штампа может включать в себя новое техническое решение и быть изобретением или полезной моделью.

Таким образом, штамп может быть носителем объектов интеллектуальной собственности и незаконное использование такого штампа будет нарушать права интеллектуальной собственности. 

Что касается штампа «Адвокатская тайна», то следует отметить следующее. Штамп состоит из надписей: «Адвокат Головань Игорь Владимирович», «Адвокатское объединение «Головань и Партнеры»», «Адвокатская тайна», «Документы, связанные с адвокатской деятельностью. Проведение осмотра, разглашение, истребование или изъятие запрещено (ч. 1 ст. 22, п. 4 ст. 23 Закона Украины «Об адвокатуре и адвокатской деятельности»)».


Штамп был воспроизведен «нарушителем» без первых двух надписей. Исходя из того, что штамп не обладает оригинальной формой и содержит только текст без торговой марки и коммерческого наименования, мы проанализируем его на предмет наличия в нем объекта авторского права.

«Адвокатская тайна» - это предупреждение об ограниченном доступе к информации, аналогичные штампы существуют с грифами секретности: «Конфиденциально», «Для служебного пользования», «Секретно», «Совершенно секретно» и т.д. Название штампа непосредственно проистекает из названия статьи 22 Закона Украины «Об адвокатуре и адвокатской деятельности», ссылка на которую указана на самом штампе. Т.е. в названии штампа нет никаких признаков творчества.

Что касается надписей: «Документы, связанные с адвокатской деятельностью. Проведение осмотра, разглашение, истребование или изъятие запрещено (ч. 1 ст. 22, п. 4 ст. 23 Закона Украины «Об адвокатуре и адвокатской деятельности»)», то и здесь отсутствует творчество ибо текст является воспроизведением п. 4 ст. 23 Закона Украины «Об адвокатуре и адвокатской деятельности». Как известно, законы не являются объектами авторского права (п. "в" ч. 1 ст. 10 Закона Украины "Об авторском праве и смежных правах"), поэтому говорить, что ссылка на закон может попадать под правовую охрану авторского права нет никаких оснований.

Кроме того, сочетание в штампе надписей: «Адвокатская тайна» и «Документы, связанные с адвокатской деятельностью. Проведение осмотра, разглашение, истребование или изъятие запрещено (ч. 1 ст. 22, п. 4 ст. 23 Закона Украины «Об адвокатуре и адвокатской деятельности»)» также нельзя назвать творчеством ибо оно буквально следует из Закона Украины «Об адвокатуре и адвокатской деятельности». Адвокатская тайна распространяется на документы, которые связаны с адвокатской деятельностью, поэтому запрещено проведение их осмотра, разглашение, истребование или изъятие (п. 4 ст. 23 Закона Украины «Об адвокатуре и адвокатской деятельности»).

Таким образом штамп «Адвокатская тайна» нельзя назвать произведением ибо он создан не творческим путём, а путём простого заимствования текста из Закона Украины «Об адвокатуре и адвокатской деятельности». Что касается приоритета в использовании такого штампа, то оно возможно и есть у адвоката, но дело в том, что авторское право не охраняет идеи, поэтому здесь не имеет никакого юридического значения, кто первый придумал такой штамп.

Таким образом, штамп «Адвокатская тайна» (без двух первых строчек)  не содержит объектов интеллектуальной собственности, а значит его можно свободно воспроизводить без разрешения адвоката Игоря Голованя




Юристы запугивают Интернет-СМИ из-за ссылок на футбольные матчи

Юридическая фирма «Виндекс», учрежденная бывшим сотрудником МВД Украины Павлом Миколюком, рассылает Интернет-СМИ претензии о якобы нарушенных авторских правах телеканала «Украина», который получил право на использование в Украине видеозаписей  футбольных матчей UEFA, Чемпионата Украины и т.д.

Суть претензии заключается в том, что от Интернет-СМИ требуют немедленного прекращения незаконного использования видеозаписей футбольных матчей, в противном случае юристы грозятся обратиться в Управление по борьбе с киберпреступностью МВД Украины. Юристы фирмы «Виндекс» утверждают, что именно Интернет-СМИ являются распространителями видеозаписей футбольных матчей. Однако возникает вопрос, а является ли распространением на сайте видеозаписи футбольных матчей, если на веб-странице установлена лишь ссылка на видеоплеер другого сайта («Mail.ru», «Rutube», «Вконтакте»)?

Одно дело, если бы сайт действительно взял запись матча или его фрагменты и закачал на сервер сайта, а потом разместил видеозапись на своём сайте, например, как это делает сайт ex.ua, то в таком случае это можно было назвать незаконным использованием видеозаписи. Но, когда вы вставляете лишь ссылку на видеоплеер другого сайта, то в этом случае вы не скачиваете видеозапись и не осуществляете воспроизведение видеозаписи, все это делает за вас другой сайт (назовём его «видеосайтом»). Более того, на видеоплеере специально указывается название видеосайта («Mail.ru», «Rutube», «Вконтакте»), чтобы сразу было ясно, кто является распространителем видео. Таким образом, юристы фирмы «Виндекс» должны писать претензии не Интернет-СМИ, а видеосайтам, чтобы те удалили спорное видео. Тем более, что на видеосайтах «Mail.ru», «Rutube», «Вконтакте» предусмотрены формы для обращений о нарушении авторского права. Но, юристы решили пойти по другому пути и вместо того, чтобы бороться с источниками распространения видео, они решили бороться со ссылками на видео. Следует также отметить, что большинство видеозаписей футбольных матчей UEFA вообще сделаны на российских телеканалах (на них стоят логотипы, например, «НТВ Футбол»). Т.е., права на эти видеозаписи принадлежат совсем другим телеканалам, а не ТРК «Украина» и не смотря на это юристы фирмы «Виндекс» все равно обвиняют Интернет-СМИ в незаконном использовании видео футбольных матчей.


Таким образом, Интернет-СМИ не являются распространителями видео, они лишь размещают ссылки на видео, а вот видеосайты как раз занимаются распространением видео через свои видеоплееры. 

По сути претензия юристов аналогична тому, что если бы зрителю, который вместе со своей семьёй посмотрел фильм по телевизору, предъявили претензию о незаконном распространении фильма, вместо того, чтобы предъявить претензию телеканалу, который этот фильм незаконно показал. Абсурдность этих обвинений очевидна.

Что делать, если юристы телеканала обвиняет ваш сайт в том, что он якобы незаконно распространяет видеозаписи футбольных матчей, при этом на сайте стоит лишь ссылки на видео, размещенное на видеосайте?

В таком случае нужно сообщить юристам, что на сервере вашего сайта нет видеозаписи футбольного матча. Ваш сайт действует в рамках соглашения с видеосайтом («Mail.ru», «Rutube», «Вконтакте» и т.д.) и размещает только ссылку на видео, при этом видео распространяет видеосайт через свой видеоплеер. Кроме того, на видеоплеере нанесена торговая марка (название) видеосайта, которая прямо указывает на конкретного распространителя видео. Поэтому юристам со своими претензиями следует обратиться к видеосайту.



Русенборг - Днепр 0:1