Гугл

середа, 27 серпня 2014 р.

Охорона колишнього прем’єр-міністра України Єханурова

Громадська правозахисна організація «Вільний рух» вперше публікує ряд розпоряджень Президента України В. Ющенка, які стосуються охорони колишнього прем’єр-міністра України Ю. Єханурова.

Єхануров Юрій Іванович був прем'єр-міністром України з 22 вересня 2005 по 04 серпня 2006. Відповідно до цих розпоряджень колишнього прем’єр-міністра України Ю. Єханурова цілодобово охороняли за державний рахунок з 09 липня 2007 року до 24 лютого 2011 року.




понеділок, 11 серпня 2014 р.

"Опублікуванню не підлягає"

Громадська правозахисна організація "Вільний рух" отримала майже 30 Розпоряджень Президента України, які були під грифом "Опублікуванню не підлягає" і раніше не публікувалися. Документи стосуються Ющенко, Януковича, Масола, Кінаха, Марчука, Лазаренка, Пустовойтенка, Дурдинця, Азарова, Стельмаха тощо. Наразі майже всі документи відсутні в будь-якій електронній законодавчій базі України.


Ці документи нещодавно були скасовані Президентом України Петром Порошенко  http://www.president.gov.ua/documents/17948.html


Натиснути на зображення (+)





























Громадська правозахисна організація «Вільний рух» повідомляє наступне:

04.08.2014 Президент України Петро Порошенко видав Розпорядження «Про зняття позначки "Опублікуванню не підлягає" та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Президента України» № 977/2014-рп. Громадська правозахисна організація «Вільний рух» оцінює це Розпорядження Президента України дуже позитивно. 

12.08.2014 Громадська правозахисна організація «Вільний рух» надіслала запит до Адміністрації Президента України з приводу того, чи існують інші Розпорядження, які мають позначку "Опублікуванню не підлягає"? 

Виявилось, що є такий документ - Розпорядження Президента України від 7 грудня 2011 року № 372 «Деякі питання забезпечення діяльності Л.М. Кравчука», яке має гриф обмеження доступу «Для службового користування».

19.08.2014 Громадська правозахисна організація «Вільний рух» звернулась до Адміністрації Президента України з проханням зняти гриф «Для службового користування» з Розпорядження Президента України від 7 грудня 2011 року № 372 «Деякі питання забезпечення діяльності Л.М. Кравчука».

02.09.2014 Президент України Петро Порошенко видав Розпорядження «Про зняття грифа "Для службового користування" з Розпорядження Президента України від 7 грудня 2011 року № 372». 

Однак текст Розпорядження Президента України від 7 грудня 2011 року № 372 «Деякі питання забезпечення діяльності Л. Кравчука» до цього часу відсутній в базі «Законодавство України», тому Громадська правозахисна організація «Вільний рух» звернулась до Адміністрації Президента України з проханням надати копію Розпорядження. Як тільки ми його отримуємо, воно буде опубліковано. 


Отримали текст


Див. 250 "обраних": хто живе за парканами "Кончі-Заспи" та "Пущі-Водиці" (повний список)

понеділок, 23 червня 2014 р.

Поиск предприятия по Единому государственному реестру

Веб-адрес Единого государственного реестра юридических лиц и физических лиц-предпринимателей (далее - "ЕГР") http://irc.gov.ua/ua/Poshuk-v-YeDR.html

Инструкция:

  1. Зайти на веб-сайт ЕГР.
  2. Выбрать "Согласен с условиями поиска в ЕГР" .
  3. Выбрать "Юридическое лицо".
  4. Написать название предприятие (без организационно-правовой формы (ООО, ЧП и т.д.)) или его код.
  5. Нажать "Поиск".
  6. Ввести код (код можно сменить - нужно нажать на "Обновить изображение").
  7. Нажать "Ок".
  8. Выбрать то предприятие, которое ищите и нажать "Подробнее". 

Нажать на изображение (+)





четвер, 19 червня 2014 р.

Телеканал "Рада" или 12 миллионов гривен

Я конечно дико извиняюсь, но нашей стране действительно нужен целый парламентский канал за 12 миллионов грн. в год для освещения деятельности Верховной Рады Украины? 

Парламентские журналисты с других каналов не справляются с работой? 

Могу предложить более дешевый вариант - веб-камеры в зале заседаний Рады и в комитетах. Камеры можно взять в ЦВК с выборов 2012 года. 



Шановний Климе Сергійовичу !

Розглянувши за дорученням Апарату Верховної Ради України Ваш інформаційний запит від 17.06.2014року щодо витрачання коштів телеканалом «Рада», повідомляємо таке.

Дирекція телерадіопрограм Управління справами Верховної Ради України 2013 році фінансувалася за бюджетною програмою 0111090 «Висвітлення діяльності Верховної Ради України через засоби телебачення і радіомовлення та фінансова підтримка видання газети «Голос України» і журналу «Віче». Фактичне використання бюджетних коштів за рік склало 12 029 тис.грн.

У 2014 році Дирекцію телерадіопрограм перетворено у державне підприємство “Парламентський телеканал “Рада”. У зв’язку зі зміною організаційно-правовової форми телеканал «Рада» з державного бюджету за зазначеною вище бюджетною програмою отримує відшкодування витрат, пов’язаних з висвітленням роботи Верховної Ради України та народних депутатів, інших органів державної влади на органів місцевого самоврядування. На 2014 рік орієнтовний розмір відшкодування таких витрат передбачено в сумі 11 638 тис.грн.

Станом на 01.06.2014р. середня кількість працівників – 74 особи
Річний фонд заробітної плати згідно з штатним розписом складає 3371,6 тис.грн. 
Річна вартість оренди приміщення – 1,20 грн. (за розцінками для державних телерадіоорганізацій).

ДИРЕКТОР В.А. КЛИМЧУК

пʼятниця, 6 червня 2014 р.

Если отсутствует люк над газовым колодцем?

Если вы видите, что отсутствует крышка над газовым колодцем, необходимо позвонить в контактный центр ПАО "Киевгаз" тел.: (044) 495-04-04 и сообщить об этом с указанием адреса.

субота, 17 травня 2014 р.

Структура Адміністрації Президента України

Чисельність працівників Адміністрації Президента України станом на 13 лютого 2015 року становить: 426 осіб.

Чисельність працівників Адміністрації Президента України станом на вересень 2014 р. становить: 416 осіб (скорочено 104 працівника).

Чисельність працівників Адміністрації Президента України станом на травень 2014 р. становить: 520 осіб.

* * *

Відповідь Адміністрації Президента України на запит.

Шановний пане Братківський!

На Ваші запити від 3 вересня 2014 року  повідомляємо таке.

Указом Президента України від 14 липня 2014 року № 592 «Питання Адміністрації Президента України» затверджено граничну чисельність працівників Адміністрації Президента України у кількості 416 штатних одиниць та визначено її структуру:

Указом Президента України від 14 липня 2014 року № 592 «Питання Адміністрації Президента України» затверджено граничну чисельність працівників Адміністрації Президента України у кількості 416 штатних одиниць та визначено її структуру:

  1. Глава Адміністрації Президента України;
  2. два перші заступники Глави Адміністрації Президента України;
  3. заступники Глави Адміністрації Президента України;
  4. перший помічник Президента України, помічники, радники Президента України;
  5. Прес-секретар Президента України;
  6. уповноважені Президента України;
  7. Служба Президента України;
  8. Офіс Глави Адміністрації Президента України;
  9. Головний департамент реформування Адміністрації Президента України;
  10. Головний департамент з питань впровадження реформ;
  11. Головний департамент з питань національної безпеки та оборони;
  12. Головний державно-правовий департамент;
  13. Головний департамент правової політики;
  14. Головний департамент з питань діяльності правоохоронних органів та протидії корупції;
  15. Головний департамент регіональної політики;
  16. Головний контрольний департамент;
  17. Головний департамент зовнішньої політики та європейської інтеграції;
  18. Головний департамент Державного Протоколу та Церемоніалу;
  19. Головний департамент забезпечення доступу до публічної інформації;
  20. Головний департамент з питань гуманітарної політики;
  21. Головний департамент з питань внутрішньої політики;
  22. Головний департамент інформаційної політики;
  23. Головний департамент документального забезпечення;
  24. Департамент місцевого самоврядування та децентралізації;
  25. Департамент державних нагород;
  26. Департамент з питань громадянства;
  27. Приймальня Президента України;
  28. Департамент з питань помилування;
  29. Режимно-секретний департамент;
  30. Відділ забезпечення взаємодії Президента України з Верховною Радою України;
  31. Відділ забезпечення зв'язків Президента України з Кабінетом Міністрів України;
  32. Відділ забезпечення діяльності Уповноваженого Президента України з прав дитини;
  33. Відділ представництва інтересів Президента України в судах;
  34. Відділ забезпечення діяльності Уповноваженого Президента України у справах кримськотатарського народу.


Також інформуємо, що умови прийняття на державну службу регламентуються статтею 15 Закону України «Про державну службу».

Зокрема встановлено, що прийняття на  державну службу на посади третьої – сьомої категорій, передбачених статтею 25 цього Закону, здійснюється на конкурсній основі, крім випадків,  коли інше встановлено законами України.

Дані про вакансії посад державних службовців підлягають публікації  та поширенню через засоби масової інформації не пізніш як за один місяць до проведення конкурсу.

Президент України, Голова Верховної Ради України, члени Уряду України, глави  місцевих державних  адміністрацій  мають  право самостійно добирати та приймати осіб на посади своїх  помічників, керівників прес-служб, радників і секретарів  згідно з штатним розписом і категорією, що відповідає посаді (патронатна служба). Порядок  перебування на державній службі таких осіб установлюється відповідними органами.

Постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169 затверджено Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців.

Станом на 3 вересня 2014 року конкурсу на заміщення вакантних посад в Адміністрації Президента України не оголошувалося.

Наразі керівництвом Адміністрації Президента України проводиться комплекс заходів щодо створення ефективної системи її діяльності, після завершення яких буде визначено перелік вакантних посад, прийнято рішення Главою Адміністрації Президента України щодо оголошення конкурсу та інше.

Дякуємо за Ваші запити.


З повагою

Керівник Головного управління
забезпечення доступу до публічної інформації
Адміністрації Президента України                                             О.Кошелєв




* * *


Відповідь Адміністрації Президента України на запит.

Шановний Климе Сергійовичу!

На Ваш запит від 7 травня 2014 року повідомляємо наступне.

Організаційна структура та гранична чисельність працівників Адміністрації Президента України визначена Указом Президента України № 352/2011 «Деякі питання Адміністрації Президента України» (із змінами і доповненнями, внесеними від 9 квітня 2014 року № 387). Гранична чисельність - у кількості 520 штатних одиниць.

Структура Адміністрації Президента України:
  1. Глава Адміністрації Президента України;
  2. Перший заступник Глави Адміністрації Президента України;
  3. три заступники Глави Адміністрації Президента України;
  4. радники Президента України;
  5. Прес-секретар Президента України;
  6. уповноважені Президента України;
  7. Головне управління з питань економічної політики;
  8. Головне управління з питань соціальної політики;
  9. Головне управління з питань безпеки та оборони;
  10. Головне державно-правове управління;
  11. Головне управління з питань судоустрою та правової політики;
  12. Головне управління з питань правоохоронних органів та протидії корупції;
  13. Головне управління з регіональної, кадрової політики та з питань тимчасово окупованої території;
  14. Головне контрольне управління;
  15. Головне управління із зовнішньополітичних питань;
  16. Головне управління Державного Протоколу та Церемоніалу;
  17. Головне управління забезпечення доступу до публічної інформації;
  18. Головне управління з питань конституційної реформи;
  19. Головне управління документального забезпечення;
  20. Головне управління організаційного забезпечення;
  21. Головне управління забезпечення діяльності Глави Адміністрації Президента України;
  22. Головне управління гуманітарної політики;
  23. Головне управління з суспільно-політичних питань та з питань громадянського суспільства;
  24. Головне управління суспільних комунікацій та інформації;
  25. Управління прес-служби;
  26. Управління державних нагород;
  27. Управління з питань громадянства;
  28. Управління з питань звернень громадян;
  29. Управління з питань помилування;
  30. Управління забезпечення взаємодії Президента України з Верховною Радою України та місцевими радами;)
  31. Управління забезпечення зв'язків Президента України з Кабінетом Міністрів України та центральними органами виконавчої влади;
  32. Управління представництва Президента України у Конституційному Суді України;
  33. Управління забезпечення діяльності Уповноваженого Президента України з прав дитини;
  34. Управління представництва інтересів Президента України в судах;
  35. Управління реформування правоохоронних органів та органів юстиції;
  36. Режимно-секретне управління.


Посадові оклади керівників структурних підрозділів визначені Схемою посадових окладів керівних працівників і спеціалістів Адміністрації Президента України, зокрема, додатком № 1 до Постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 року № 268.


Найменування посади           Місячний посадовий оклад, гривень 


Керівник Головного управління - 2440 грн.

Перший заступник керівника Головного управління - 2397 грн.

Заступник керівника Головного управління - 2370 грн.

Керівник Прес-служби, керівник управління, керівник управління у складі Головного управління - 2333 грн.

Заступник керівника управління - 2236 грн.

Завідувач самостійного відділу - 2226 грн.

Завідувач відділу в складі Головного управління, управління, заступник завідувача самостійного відділу - 2156 грн.

Заступник завідувача відділу в складі Головного управління, управління - 2129 грн.

Завідувач сектору, групи  - 2113 грн.

Місячний фонд заробітної плати Адміністрації Президента України  в 2014 році за посадовими окладами становить 1 618 166 гривень.

Чисельність структурних підрозділів станом на 07.05.2014:

Головне управління з питань економічної політики - 18

Головне управління з питань соціальної політики - 9

Головне управління з питань безпеки та оборони -13

Головне державно-правове управління - 26

Головне управління з питань судоустрою та правової політики - 12

Головне управління з питань правоохоронних органів та протидії корупції - 15

Головне управління з регіональної, кадрової політики та з питань тимчасово окупованої території - 48

Головне контрольне управління - 11

Головне управління із зовнішньополітичних питань - 26

Головне управління Державного Протоколу та Церемоніалу - 21

Головне управління забезпечення доступу до публічної інформації -16

Головне управління з питань конституційної реформи

14

Головне управління документального забезпечення - 58

Головне управління організаційного забезпечення - 30

Головне управління забезпечення діяльності Глави Адміністрації Президента України -12

Головне управління гуманітарної політики - 19

Головне управління з суспільно-політичних питань та з питань громадянського суспільства - 19

Головне управління суспільних комунікацій та інформації - 21

Управління прес-служби - 21

Управління державних нагород - 11

Управління з питань громадянства - 7

Управління з питань звернень громадян - 27

Управління з питань помилування - 11

Управління забезпечення взаємодії Президента України з Верховною Радою України та місцевими радами - 4

Управління забезпечення зв'язків Президента України з Кабінетом Міністрів України та центральними органами виконавчої влади - 4

Управління представництва Президента України у Конституційному Суді України - 4

Управління забезпечення діяльності Уповноваженого Президента України з прав дитини - 7

Управління представництва інтересів Президента України в судах - 6

Управління реформування правоохоронних органів та органів юстиції -7

Режимно-секретне управління -12


Що стосується вакантних посад в Адміністрації Президента України зазначаємо, що відповідно до Указу Президента України від 9 квітня 2014 року № 387 до структури Адміністрації Президента України внесено зміни та зменшено  чисельність працівників на 59 штатних одиниць. На виконання цього Указу керівництво  Адміністрації Президента України проводить організаційні заходи, які передбачені чинним законодавством, в тому числі розроблення та затвердження штатного розпису, проведення співбесід, оформлення документів щодо переведення працівників Адміністрації Президента України до новостворених підрозділів, встановлення їм умов оплати праці тощо.

Після завершення цих організаційних заходів (чинним законодавством передбачено строк не менше, ніж 2 місяці) буде визначено перелік вакантних посад, прийнято рішення Главою Адміністрації Президента України щодо оголошення конкурсу на вакантні посади і ін.

Дякуємо за Ваш запит.


З повагою

Керівник Головного управління
забезпечення доступу до публічної інформації
Адміністрації Президента України                                     О.Кошелєв

субота, 10 травня 2014 р.

Кровавая "драма" в Мариуполе 09.05.2014

Краткий сюжет кровавой мариупольской "драмы". Пьяный идиот, который еле стоит на ногах, решил поиграть в "сепаратистов" и остановить военную колону украинской армии, в ответ получил пулю. Ранение не смертельное. 






Качество видео плохое, но можно все разглядеть: https://www.youtube.com/watch?v=3mx8DyJ_ZQo

Здесь интересное продолжение: http://klim-ua.blogspot.com/2014/05/blog-post_10.html 

Провокаторы в Мариуполе

Розыск провокаторов. Город Мариуполь, ул. Энгельса, 09.05.2014.








Стрелец http://maidanns.blogspot.com/2014/05/72.html







По поводу убитого, то идиоты поленились проверить пульс, он жив https://www.youtube.com/watch?v=UmQlYCDSWNA

См. "Кровавая "драма" в Мариуполе 09.05.2014"