Як підписати документ електронним підписом на порталі "Дія"
Для того, щоб підписати електронний документ електронним підписом, треба мати електронний документ (бажано в форматі .pdf) та файл ключа з вашим електронним підписом (див. тут "Як отримати електронний цифровий ключ через Приват24"). Електронний документ, підписаний електронним підписом прирівнюється до паперового документа, підписаного власноруч. Завдяки електронному підпису можна підписувати заяви, клопотання і навіть договори, наприклад, оренди майна.
Заходимо на розділ "Підписання документів" https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv та натискаємо на "Підписати документи".
Вказуємо шлях, де зберігається файл ключа з вашим електронним підписом.
Пишем пароль від електронного ключа та натискаємо на "Зчитати".
Мають завантажитися ваші дані, натискаємо на "Далі".
Натискаємо на "Так, підписати в форматі ASIC-E".
Натискаємо на завантажити.
Вказуємо шлях до електронного документу, який ви хочете підписати електронним підписом (бажано, щоб він був в форматі .pdf, але може бути і в .doc).
Натискаємо на "Підписати в форматі ASIC-E".
Результат - документ підписано, тепер треба завантажити "Файл з підписом", "Файл без підпису", "Протокол"
Ці файл ви можете надіслати тому, хто від вас просить документ, підписаний вашим електронним підписом.
В протоколі в форматі .pdf можна прочитати інформацію про те, хто і коли підписав електронний документ. Файл в форматі .pdf.asice прочитати можна за допомогою спеціального ресурсу - Перевірити підпис, він якраз є доказом того, що документ підписаний вашим електронним підписом.
Немає коментарів:
Дописати коментар