Подача декларації за 4 квартал 2023 року
платниками єдиного податку на 3 групі по ставці 5 %
Декларацію за IV квартал (жовтень, листопад, грудень) 2023 року (річна декларація) необхідно подати до податкової служби до 9 лютого 2024 року. Навіть якщо у вас не було доходів від підприємницької діяльності декларацію все одно треба подати декларацію.
Річна декларація особлива, оскільки до неї додається додаток № 1, в якому вказується оплата єдиний соціальний внесок (ЄСВ - це не податок). На час воєнного стану оплата ЄСВ не є обв'язкою, а тому, незважаючи на те, що ви не платили ЄСВ, треба все одно заповнити додаток № 1 з нулями. Я наводжу приклад, як подати декларацію через вебсайт "Приват24 для бізнесу". Це особливо зручно для тих, хто має фопівський рахунок в "ПриватБанку" і отримує на цей рахунок доходи від підприємницької діяльності, оскільки система "ПриватБанку" "підтягує" ваші доходи за попередні періоди і сплачений єдиний податок. Фактично система "Приват24 для бізнесу" автоматичне формує вашу річну декларацію, вам лише треба внести певні корегування в неї, зберегти, підписати КЕП (кваліфікований електронний підпис, він же електронний цифровий підпис ЕЦП) та відправити. Це займе не більше 5-ти хвилин вашого часу.
1. Заходимо на вебсайт "Приват24 для бізнесу" https://otp24.privatbank.ua. Це можна зробити різними способами, найпростіше це зробити через додаток "Приват24" і відсканувати QR-коду.
3. Натискаємо на "Облік та звіти" і вибираємо "Електронна звітність". У кого нема цього додатку, дивимося підпункти 3.1.-3.5. У кого є, йдемо до пункту 4.
3.1. Натискаємо на "Додати послуги".
3.3. Натискаємо на "Облік та звіти".
4. Перед тим, як створити декларацію, оновіть податкову інформацію - "Як оновити податкову інформацію в системі "Приват24 для бізнесу"?"
В розділі "Електронна звітність" натискаємо на "Створити".
5. В "Пошуку" вносимо номер форми декларації F0103308. Далі виділяємо "Податкова декларації платника єдиного податку - ФОП (3 група)" і натискаємо на "Створити".
6. Обираємо період "Квартал" і натискаємо на "Створити".
7. Натискаємо на "Редагувати".
8. Спочатку відредагуємо додаток № 1. Натискаємо на "Додаток 1".
9. Опускаємося нижче до 7-го рядка.
10. Дивимося на рядок 7.
Там має бути вказаний основний вид вашої економічної діяльності (КВЕД). Коли ви реєстрували свій ФОП, ви вказували основний вид діяльності і додаткові.
Для прикладу:
90.03 Індивідуальна мистецька діяльність (основний)
73.11 Рекламні агентства (основний)
74.10 Спеціалізована діяльність із дизайну (основний)
74.30 Надання послуг перекладу (основний)
В рядку 8 має бути вказаний період перебування на спрощеній системі оподаткування. Якщо ви реєструвалися ФОПом в 2022 році чи раніше і тоді перейшли на спрощену систему оподаткування (3 група 5 %), там має бути вказано "з 01.01.2023 по 31.12.2023". Якщо ви перейшли на спрощену систему оподаткування в 2023 році, наприклад, 05.07.2023 , то там має бути вказано: "з 05.07.2023 по 31.12.2023".
Перевірити дату з якої ви перейшли на спрощену систему оподаткування можна за допомогою додатку "Дія". Треба зайти в розділ "Сервіси", потім в підрозділ "Податки", натиснути на "Детальна інформація" і подивитися на: "дату переходу на спрощену систему оподаткування: дата".
В рядку 8.1. має обов'язково вказаний код "6".
Далі в рядку 9 ви маєте видалити суму "6700.00" в усіх місяцях (з січня по грудень), щоб таблиця мала такий вигляд.
Якщо ви самостійно сплачували ЄСВ за якийсь місяць в 2023 році, тоді треба цю інформацію відобразити, але для загалу - треба, щоб в таблиці було "УСЬОГО" по нулям. Піднімаємося на початок.
11. Натискаємо на "Головна форма".
Опускаємося вниз до 06 рядка "Обсяг доходу за звітний (податковий) період, що оподатковується за ставкою 5 %".
Необхідно вибрати "Серпень" (це для тих, хто був на ставці 2%, а потім перейшов на 5%, а цей майже усі ФОПи) і натиснути на "Розрахувати".
Після цього піднімаєтесь вгору.
12. Натискаєте на "Зберегти". Можливо ще треба буде поставити прапорець в формі, як на малюнку.
Натискаємо на "Підписати".
13. Натискаємо на "Підписати ключами".
Якщо у вас не встановлений в браузері додаток cryptoplugin, тоді встановіть його. Якщо встановлений додаток, то переходьте до п. 14.
Після його встановлення натисніть на "Закрити", "Закрити" і ще раз натисніть на "Підписати" - "Підписати ключами".
14. Якщо у вас вже був завантажений електронний цифровий ключ (файл), тоді напишіть пароль від нього і натискайте на "Підписати".
Якщо ключ не був завантажений, тоді необхідно його завантажити.
15. Після того, як ви натиснули на "Підписати" може з'явитися вікно "Не для всіх ключів визначені ролі!".
Обираємо - "Директор" та натискаємо на "Далі".
16. Натискаємо на "Закрити" і ще раз на "Закрити".
17. В розділі "Електронна звітність" в підрозділі "Поточні" має з'явитися ваша декларація зі статусом "Надіслано".
Через кілька хвилин статус має змінитися на "Отримана квитанція" (не розшифрована).
Треба отримати дві квитанції.
Квитанція № 1 означає , що декларація надіслана до податкової служби.
Квитанція № 2 підтверджує, що декларація прийнята податковою службою (нас вона більше має цікавити).
Якщо замість "Отримана квитанція" буде "Не прийнятий", тоді натискаєте на декларацію і розшифровуєте її (див. п. 19).
Якщо податкова прийняла декларацію, вона має через 5-15 хвилин зникнути з підрозділу "Поточні" і з'явитися в підрозділі "Прийняті".
18. Щоб розшифровувати відповідь податкової, треба натиснути на декларацію.
20. Нас цікавить квитанція № 2, бо вона підтверджує факт прийняття декларації податковою службою. Зелена смуга свідчить, що документ принятий, червона смуга - не прийнятий.
21. Написати пароль від ключа і натиснути "Розшифрувати".
Малюнок створений ШІ |
Немає коментарів:
Дописати коментар