Гугл

понеділок, 25 червня 2018 р.

Казочка "Друзі Петрика, або чому гендер не найбільша проблема"

Написав казочку на противагу казочці "Майя та її мами"

«Друзі Петрика, або чому гендер не найбільша проблема»

Вітаю! Давайте знайомитися, я Петро, чи Петя, Петько, Петруся чи просто Петрик. Мене кличуть так в школі, вдома та на дворі. Мені подобаються усі варіанти, але найбільше я люблю, коли мене називають Петриком, як героя мультфільму «Як Петрик П'яточкін слоників рахував». Отже, я навчаюсь в 2-Б класі і хочу вам розказати про своїх однокласників.

Мій найліпший приятель - це Іван. Він навчається не дуже добре, але я йому допомагаю. Справа в тім, що у нього батько наркоман. Він постійно виносить речі з дому і за цього часто свариться з мамою Івана. Але, коли в нього є гроші, то він добрий татусь, гуляє з Іваном в парку, пригощає його морозивом, але коли грошей немає, то може бути і агресивним, але Ваня любить свого батька.

В нашому класі є Сашко, він постійно б’ється, матюкається і розказує, який в нього крутий батько, бо він вже п’ятий рік сидить в тюрмі за вбивство людини. Сашко каже, що його батько випадково вбив людину, проте він любить свого батька, хоча бачив його лише на світлинах.

Микола, це найстарший хлопець в нашому класі, він старший від мене на рік і два місяці. Микола мав навчатися в третьому класі, але так склалося, що батько в нього алкоголік і це позначилося на його розвитку, тому він пішов до школи пізніше. Кажуть, що його хотіли відправити на навчання в спецшколу, але його мати все-таки змогла домовитися з директором і він пішов до нашої школи. Він не любить свого батька, бо той, коли нап’ється, починає ображати його маму, а йому це не подобається.

Тарасик найменший на зріст серед хлопців нашого класу, він добре навчається, бо його мати каже, що якщо він буде погано вчитися, то в житті пропаде, оскільки йому не буде кому допомогти. Його батько покинув родину через рік, після того як він народився. Його батько не цікавиться ним, кажуть, що в нього є вже інша родина.

Богдан наймовчазніший хлопець у класі, він не з ким не дружить, інколи прогулює заняття у школі. Кажуть, що його батько садист, б’є його мати та йому перепадає.

У Роми батько служить в армії, він захищає нашу Батьківщину від ворога. Вже четвертий рік на передовій, має багато нагород. Він мав бути вже давно вдома, але кожного разу, коли приїздить до дому, знову повертається на фронт, бо не може покинути своїх побратимів. Ромчик пишається своїм батьком, він постійно спілкується з ним по телефону і надсилає йому листи з малюнками. Ми усім класом надсилаємо вітальні листівки нашим захисникам.

Батько Сергія вже 4 рік на заробітках в Польщі, йому звідси надсилає подарунки. Його батька планує перевести родину до Гданська, де він знайшов добру роботу. Сергійко вже вчить польську мову.

У Антона батько втратив роботу в банку і вже другий рік, не може знайти нову роботу. Каже, що в його батька депресія, тож родина живе за рахунок заробітку матері, яка працює до пізньої ночі із-за цього він з нею мало спілкується.

Володя живе з бабусею та дідусем батька, оскільки два роки назад його батько та мати загинули в ДТП, винуватцем якого був п'яний місцевий депутат. Володя дуже сумує за батьками.

Я живу з татом, мамою та сестрою, яка в наступному році піде в перший клас. Я добре вчусь і планую стати програмістом та працювати у великій іноземній компанії.

Немає коментарів:

Дописати коментар