Гугл

середа, 20 грудня 2023 р.

Як подати заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабiнет?

Як подати заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабiнет?

Цю заяву треба подати до податкової для того, щоб в електронному вигляді отримувати від податкової інформацію, адресовану платнику податків. 

1. Заходимо на веб-сайт "Електронний кабінет платника" https://cabinet.tax.gov.ua. Натискаємо на "Вхід".



2. Проходимо авторизацію. Обираемо АЦСК - "ПРИВАТБАНК", далі натискаємо на "Обрати" і завантажуємо файл з ключем електронного цифрового підпису (ЕЦП), далі пишемо пароль від ЕЦП та натискаємо на "Зчитати" і після цього натискаємо на "Увійти".  



3. Натискаємо на "Введення звітності".



4. Вказуємо поточний рік та поточний місяць і натискаємо на "Створити".



5. Обрати "F13 Запити", написати "916", після чого натиснути на "Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабiнет".



7. Натискаємо на "Створити".



8. Перевіряємо, щоб була вказана ваша адреса електронної пошти, потім натискаємо на піктограму "Дискета". 



9. Щоб підписати документ натискаємо на "Так"



10. Підписуємо ЕЦП так само, як входили в "Електронний кабінет"



11. Щоб надіслати документ до податкової натискаєте на "Так".



12. Натискаємо на "Так".



13. Через пару хвилин натискаємо на "Вхідні".



14. Має надійти "Квитанція № 2", що свідчить, що вашу заяву отримала податкова служба. 
 




Немає коментарів:

Дописати коментар